Bennie Jolink – Post Normaal LP CD en Boek

Bennie Jolink Post Normaal LP CD en Boek recensie en informatie van het nieuwe album van ex-Normaal zanger Benerd Jolink. Eind maart is de nieuwe LP verschenen van Bennie Jolink – Post Normaal, inclusief een boek.

Bennie Jolink Post Normaal LP Recensie en Tracklist

Bennie Jolink Post Normaal LP CD en Boek Recensie en Informatie

Bernard Jolink: Post Normaal is het derde soloalbum van Normaal-frontman Bennie Jolink. Jolink zelf zegt over het album, bijbehorend boekje en het artwork: “Toen ik mij na een absoluut dieptepunt qua gezondheid met veel moeite opgewerkt had naar een telkens iets betere conditie, begon ik er zowaar weer zin in te krijgen. Niet zozeer in optreden, maar in creatieve uitingen. Beeldende kunst, literatuur én muziek. Deze 3 kunstvormen combineren is en was een idee dat ik al had in 1968 en heb ik nu eindelijk gerealiseerd. Elke gelijkenis met bestaande personen, zal bepaald niet op toeval berusten. Ik raad niemand aan mij als adviseur te nemen. Ik geef ongevraagd advies en volkomen onafhankelijk en dat zal lang niet altijd in goede aarde vallen. Ik heb het door niemand van te voren laten lezen. De spelfouten die erin staan zijn opzettelijk. Ik werk niet mee aan de laatste twee spellingswijzigingen. Dit is mijn manier van spreken.”

Post Normaal CD + Boek

Naast de LP is er het boek van Berard Jolink – Post Normaal met CD. Uiteraard zijn hierop alle nummers van het album te beluisteren. Het boek bevat de songteksten, een uitgebreide uitleg over alle songs, en verhalen en herinneringen die Bennie schreef sinds het afscheidsconcert van Normaal in 2015. Daarnaast het is boek geillustreerd met ruim 60 tekeningen van Bennie’s hand, die allen betrekking hebben op de songs, de verhalen en de personen die hierin voor komen. Kortom, een prachtige combinatie van muziek, tekst en beeldende kunst.

Bennie Jolink – Post Normaal Informatie

• Titel: Post Normaal
  • Artiest: Bennie Jolink (Bernard Jolink)